11 Şubat 2012 Cumartesi

Yeni Başlayanlar için Photoshop Görsel Eğitim Seti Tamamen Türkçe


Yeni Başlayanlar İçin Photoshop Eğitim Seti TürkçePhotoshop ile ileri düzeyde photo dizayn çalışmaları yapmaya başlayın, kolayca öğrenin, düşük dosya boyutuyla şimdi indiirn ve boş vakitlerinizde photoshop eğitimi açın izleyin.

Yeni Başlayanlar İçin Photoshop Eğitim Seti Türkçe
Rar şifresi: www.warezturkey.net

Photoshop Nedir, Ne Amaçla Kullanılır, Neler Yapılır? Hazırlanan bu setle hiç olmazsa Photoshop hakkında biraz bilgi sahibi olabilir ve kendinizi geliştirebilirsiniz.
Bu Eğitim Setinde Neler Var?
* Photoshop Hakkında Teorik Bilgiler
* Eklentileri Kullanma, Kaydetme ve Oluşturma
* Birkaç Adet Photoshop Dersi
* Videolu ve Yazılı Anlatım
* Photoshop ile Yapılan Birkaç Resim
* Özel Eklenti Dosyaları
* Birkaç Yazı Tipi

Not : Kurulum gerektirmez, rardan çıkarın çalıştırın. Videoların açılması için bilgisayarınızda Adobe Flash Player yüklü olmalıdır. Dersler cs4 ile anlatılmıştır.

İndirme Linkleri:
 http://ul.to/afirjaas

0 yorum:

Yorum Gönder